Blog

Szűrők

Változatos étrend sok zöldséggel

Aki olvasta előző blogcikkünket, vagy követi a jelenlegi trendeket, az tudja jól, hogy ma a változatos, kiegyensúlyozott, mindenféle táplálékot magába foglaló étrend a legdivatosabb.  De hogyan lehetséges ezt a mindennapokban kivitelezni? Előnyben vannak azok, akik szeretik a zöldségeket és a gyümölcsöket, de hogyan szervezzük úgy az étkezéseinket, hogy mindennapra jusson elegendő rostanyag és vitamin szervezetünk számára? Az Interfood bemutat egy olyan tervet, melynek segítségével több mint harminc növényfajtát el tudunk fogyasztani egyetlen hét alatt. Lássuk, mire érdemes odafigyelni!

Reggeli

A zab, a diófélék, a különféle olajos magvak, a gyümölcsök és a növényi tejek nagyszerű reggelit alkotnak. De minden napot nem jó édes fogásokkal kezdeni, érdemes az édes és a sós reggeliket felváltva fogyasztani. Aki szereti az újdonságokat és a különleges ízeket, annak kiváló egészséges reggeli lehet a csicseriborsó palacsinta avokádóval és friss zöldfűszerekkel, vagy rozskenyér hummusszal, esetleg magvas pirítós friss zöldségekkel és mandulavajjal. Aki pedig inkább folyékony állagú dolgokra vágyik a korai órákban, azoknak a smoothie a legjobb választás. Ezekbe kerülhet bármilyen gyümölcs, de népszerű manapság a bébispenót zöld leveleit is beletenni a turmixba.

Ebéd

Ebédre az a jó, ha olyan növényeket és ételeket sikerül összeállítanunk, melyek ellátnak energiával a nap fennmaradó részében, és átlendítenek a déli holtponton. Például zöldséglevesek, sok zöldséggel dúsított szendvicsek, friss saláták és persze valami finom, lehetőleg főtt étel. Előételként pedig a friss, tavaszi sárgarépa, hummuszba mártogatva vagy némi tonhal, kapribogyóval. Desszertnek chia mag puding vagy egy natúr joghurt friss gyümölcsökkel bármikor jó választás.

Vacsora

Vacsoraidőben a legtöbb embernek fontos, hogy valami gyors és egyszerű ételt tudjon készíteni, hiszen ilyenkor már mindenki fáradt, és nem kényelmes órákat a konyhában állni. Ha mégis valami meleg ételre vágyunk, egyszerű megoldás lehet zöldségeket vagy éppen előre befűszerezett húsokat megsütni a sütőben. Sárgarépa, zeller, édesburgonya, krumpli, hagyma, cukkini, gomba – ezek mind-mind mehetnek a sütőbe. Egy kis fűszerrel és olívaolajjal nagyon finom ételek készíthetőek fél óra alatt. Mellé pedig egy finom mártogatós, és már nem is leszünk éhesek az este folyamán.

 

Reméljük, sikerült ötletet adni a következő heti menütervezéshez, ami bizony nem kis feladat. Azok számára, akik nem szeretnek főzni, de szeretnének egészségesen étkezni, a legjobb választás az ebéd házhoz rendelés. Az Interfood weboldalán gazdag ételkínálattal várjuk kedves megrendelőinket – csak néhány kattintás, és megvan minden napra az ebéd!

Ez is érdekelheti

Hagyma kisokos II.

Sokan olvasták előző blogcikkünket, melyben a legismertebb hagymaféléket mutattuk be. Sorra vettük azokat a hagymafajtákat, amelyeket napi szinten használunk, és már jól ismerünk. Már akkor megígértük a folytatást, amiben a kicsit különlegesebb, kevésbé ismert hagymaféléket mutatjuk be, ez következik most az Interfood blogján. Tartson velünk Ön is, hátha tudunk hasznos újdonságokkal szolgálni. Fehér hagyma A…